![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2010 Locatie: Ouddorp Leeftijd: 22
|
Beste forumleden, Bij deze verkoop ik mijn Traxxas Mini E-revo schaal 1/16 brushless. Ik heb deze auto gekocht als roller, daarna heb ik de servo, regelaar en motor gekocht om hem zo veel mogelijk orgineel te houden. Ik heb er zelf totaal rond 1 uur mee gereden. De staat is goed van de auto, voor dat hij de deur uit gaat krijgt hij een schoonmaak beurt. De reden dat ik hem verkoop is dat ik geld nodig heb voor een nieuwe laptop. Specs: Merk : Traxxas Type: Mini E-revo Schaal : 1:16 Servo: niet bij geleverd Regelaar: Brushless Velineon VXL3m Motor: Motor Velineon 380, brushless 4000kv 8 turn Schokdempers veren:de rode met zwarte streep ( moet even de verpakking checken) Ontvanger en zender zijn helaas niet standaard wel 2.4 ghz. Extra's : 2 keer female traxxis connector, de orginele veren( groene streepje erop) Er zit ook een rode aluminium skidplate op. ( zie de foto later) Verder heb ik nog wel een paar verpakkingen liggen van onderdelen maar zal ik vanmiddag naar op zoek gaan. Bijzonderheden: De auto komt zonder servo helaas ( kapot gegaan) en er zit een scheurtje in 1 van de achterbanden. Je krijgt er gratis 2 eigen bouw accu's 2400 MAH 7.4 volt bij( ivm de kleine compartimenten) + lader De richtprijs is €130 euro (prijs verlaging ivm kapotte servo) Te bekijken, ophalen in Ouddorp Verzenden kan ook kosten koper. Contact liefst via email : chucky1889(apenstaart)hotmail(punt)com Stel gerust vragen hieronder. Foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door PvG; 7 februari 2012 om 18:50 Reden: Afbeeldingen toegevoegd, prijs verlaging. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| merv, mini-erevo, traxxas |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |