![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 30 april 2009 Locatie: Bathmen Leeftijd: 15
|
Hierbij verkoop ik mijn laser 3d. Heb hem ooit een keer gekocht van een medeforumlid, maar een stapje te hoog voor mij toen der tijd. Nu vlieg ik alleen nog maar met electro dus gaat deze brandstofkist eruit. Hij is al zeg ik het zelf schitterend gebouwd. Heb er zelf nooit mee gevlogen. Heeft onderhoud nodig; vleugel heeft een paar plekjes waar de folie misschien wat bij moet worden gewerkt. Je ziet het wel, maar merkt er denk ik niets van als je er mee gaat vliegen. Ook heeft de electronica wat aandacht nodig. Heb ooit de stekkertjes omgesoldeerd naar graupner stekkertjes ipv multiplex. Nu moet er weer wat gesoldeerd worden. Wat zit er in; Een irvine 10cc methanolmotor, 6 goede multiplex servo's (rond de 20 gram), een ontvangeraccu, 2 ontvangers; de multiplex ontvanger (35mhz) past niet aan de graupner stekkers die er nu bij zitten! En nog een 40mhz ontvanger van graupner (8kanaals). Verzenden is niet mogelijk wegens de grootte. Op te halen in Bathmen (dicht bij deventer). Hoef er niet de hoofdprijs voor. Stuur even een pb'tje . Of te ruilen tegen een bouwdoos van Krick de sg 38. Of iemand nog een ander bouwpakket, half afgebouwd vliegtuig of wat dan ook. Doe een goed voorstel. Ben op zoek naar een goedkwerkende 6 kanaals zender en ontvanger. Doe een goed voorstel via pb of mail: roberthengeveld@hotmail.com ![]()
__________________ Multiplex Mentor (1,65)~Laser 3D (1,50)~Dynam Piper Supercub (1,07)~Simprop dädalus (2,33)~ En nog wat bouwprojectjes Laatst gewijzigd door robertje-11; 20 februari 2012 om 14:21 Reden: foto's |
| | |
| | #2 (permalink) |
|
Nog steeds te koop of te ruil tegen electronica, een bouwdoos, zwever, zender of iets anders leuks.
__________________ Multiplex Mentor (1,65)~Laser 3D (1,50)~Dynam Piper Supercub (1,07)~Simprop dädalus (2,33)~ En nog wat bouwprojectjes |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
ben nog opzoek naar een zender. Hoeft niet zon mega goede te zijn.
__________________ Multiplex Mentor (1,65)~Laser 3D (1,50)~Dynam Piper Supercub (1,07)~Simprop dädalus (2,33)~ En nog wat bouwprojectjes |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |