Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RSR Nou ik zou nog wel wat verduidelijkingen willen zien in het reglement. Nu is er voor de creatieve bouwer nog best wat waar geen passend antwoord op is, en er staat ook dat mocht het reglement niet voorzien de NSO mensen beslissen of het mag of niet...........
Wat betrefd de regel dat je niks aan de motor mag doen om het vermogen te verhogen heb ik ook zo mijn bedenkingen bij, hoe wil je dat ooit controleren... Geef dan een maximaal aantal spoelkanalen op.
Ach we zien wel of ik met de eerste wedstrijd mag mee doen of met mijn wagentje onder de arm terug naar huis
Gr. Rob |
Denk dat die regel een beetje achterhaald is. Je kunt tegen woordig hand getunde motoren gewoon kopen in de winkel. Wie kan dus achteraf nog bepalen of een motor wel of niet legaal is. Zal dus allemaal niet z’n probleem zijn. Dat sommige 800 euro neertellen voor een motor en ik maar 300 moet iedereen voor zich weten. Wel weet ik dat ik met een motor van 300 euro ook zeer goed mee kan komen. “power is noting whit out control”!!!
Dus laat de wedstrijd lijding zich maar eerst eens zich druk gaan maken dat iedereen zich aan de normale regels houden. De regels zijn zeer duidelijk alleen worden ze niet na geleefd. En er worden geen straffen uitgedeeld. Hoop dus dat de motoren zelf een beetje met rustgelaten wordt en dat ze zich bezig gaan houden met de naleving van de regels. Daar hebben de rijders meer aan.
De eerste wedstrijd is al bekend en die is op 21 en 22 maart in Horst. Dit is traditioneel de seizoen opener. Het EUIK (EUropees Indoor kampioenschap) er zullen dan ook weer verschillende rijders van Engeland deze kant op komen. Altijd een mooi race wiekend. Ik zie je daar dan wel rondlopen. Hopelijk dan niet met de stockcar onder de arm