Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RSR Vind het erg leuk dat je op en aanmerking post  Ja en Amen is voor in de kerk.
Wat betrefd de setup dat word wel even wat...... maar das nu net de uitdaging. Als ik het zo hoor Richard, moet ik eigenlijk een keer met jou gaan testen duw ik de zender wel in je handen, ook ik vertrouw op een Sanwa M11 spectrum.
Maar heb weer een stapje voorwaarts gemaakt
Gr. Rob |
Hahaha, ik moet zeggen dat ik dit draadje met erg veel belangstelling volg, maar dat had je natuurlijk al in de gaten

. Ikzelf heb heel erg goede herinneringen aan mijn Stockcar tijdperk overgehouden. Ooit eens een keer 6de op een EK geworden. Maar dat is inmiddels al wel zo'n 25 jaar gelden (wat? ben je al zo oud? ... yep, inderdaad

) Ik zie dat je dit project erg ambitieus aanpakt, en dat vind ik leuk. Lijkt me dan ook de moeite waard om eens met je een dagje te gaan testen, als je zover bent. Maar als je ook een M11 met Spectrum hebt, kan ik ook gewoon mijn eigen zender blijven vasthouden en even je ontvanger met mijn zender "bounden", dat lijkt me makkelijker.

Op welk totaal gewicht zit je nu? (met alle componenten erin die je nu hebt). En welke tank zit erop? Is dat een 1:10 tank of van een 1:8, zo ja welke? Lijk het je niet handiger als de snelvulopening van de tank op de normal 1:8 manier opengaat? Dat had ik vroegah in mijn stockcar ook.
Ik zie al welke kant je op wilt met je uitlaat. Goed gedachte denk ik. Die "uitbouw" aan de zijkant van de body blijft trouwens een vreemd gezicht, vind je ook niet?