B-e-a-utiful!
Enough said...
Nee gekheid, genoeg aan toe te voegen om een veer in je

te steken...
Heel erg mooi om je eigen ontwerp, visie en werk op deze manier van papier te zien komen. Ik heb de onderdelen allemaal al los mogen bewonderen en het kon niet missen dat het een prachtig apparaat zou vormen. Goed om te horen dat alles goed in elkaar steekt en direct past. Ik heb het met mijn eigen project een aantal jaar geleden bij het zelf ontwerpen van een chassis voor een monster truck wel anders meegemaakt, valt dus wel tegen om iets te ontwikkelen wat functioneel is maar ook makkelijk en goed in elkaar zit.
Dat 3e motorlager is erg mooi geworden, wellicht niet functioneel en/of overkill, maar goed gevonden en ziet er robuust uit. Jammer dat je geen uitsparingen in het frame gemaakt hebt om het te kunnen zien. Je hebt uit het oogpunt van esthetica niet echt je best gedaan, maar dat was natuurlijk ook niet je instelling. Functioneel, simpel en lichtgewicht.
De struts zien er op de foto ook wel erg gammel en "doorbuigend" uit. Hopen dat het met een mm dikker carbon opgelost is. Ik blijf die synergy struts er zowiezo altijd al zwaartekracht tartend uit zien.
Desalniettemin heel erg mooi gedaan en ik ben zeer benieuwd wat deze heli jou het komende seizoen gaat brengen!
Groeten,
De wijze uit het oosten