Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mopilot Uiteindelijk ga ik ook SLS gebruiken, ik ben alleen nog erg aan het twijfelen of ik met verschillende pakketten ga vliegen voor figuren en freestyle (5000mAh 770gram/6Spakket voor figuren en 4200mAh 621gram/6Spakket voor freestyle) of dat ik een middenweg kies en gewoon altijd met het zelfde pakket vlieg (4500mAh 678gram/6Spakket) Greetz,
Michiel. |
Persoonlijk vind ik het niet handig om met verschillende accu's te vliegen. In de praktijk blijkt gewoon dat de Ri altijd anders is, daardoor is de headspeed anders en het vermogen ook en dus het gedrag van de heli.
Ik kan me voorstellen dat juist jij een zeer consistent vermogen wilt hebben, zodat je de figuren altijd consistent kan vliegen.
@walter,
ik kan me voorstellen dat michiel straks bijna helemaal overgaat op elektro, als hij ontdekt hoe fijn dat is; geen gedoe met vette olietoestanden, geen vieze luchtjes in de auto, nooit je heli schoonvegen na het vliegen, nooit je elektronika aangetast door chemische substanties, nooit meer je motor afstellen als het weer veranderlijk is ...
Maar wel : accu erin en vliegen maar , altijd hetzelfde vermogen tot je beschikking , veel minder lawaai en daardoor op meerdere plekken ongestoord kunnen vliegen , veel minder slijtage aan lagers en andere draaiende delen ...
..... goh, wat ben ik blij dat ik nooit ben begonnen aan brandstof heli's
sorry ik kon het even niet laten hoor ....
Bas