Ja Frederik,er moest veel veranderd worden.De gehele midden en de achter opbouw heb ik moeten vernieuwen en ik heb maar twee sets ,i.p.v. vier,torpedobuizen kunnen gebruiken.De meeste kleine componenten heb ik bijna allemaal kunnen gebruiken.
Ik heb in het vóór en achter dek ventilatoren geplaatst om verse lucht in het ruim te blazen om dat die stoommaschientjes nog al warmte in de boot pruduceren en bang was dat het daar dan te warm zou worden ,want er staat ook nog een gastankje in en die mag niet boven de 40 graden komen.Nu heb ik aan de zij kant van het gastankje een klein ventilatortje geplaatst om warme lucht over het tankje te blazen anders wordt het gas te koud en de druk dus ook lager.Dit ventilatortje schakel ik via een thermostaat in bij 20 graden en bij 30 graden weer uit.
Alle patrijspoorten van de opbouw heb ik gewoon open gelaten dat daar door de overtollige lucht/stoom kan verdwijnen.De achterste schoorsteen is van de ketel zelf en in de voorste zitten de veiligheden gemonteerd.
Gr.Joop