Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kyosho dbx - V-one s3 k reed er gemiddeld 4 keer in de week mee. en ik heb nooit onderhoud hoeven plegen, gewoon iedere keer dat ik heb gereden even wat afterrun erin filtertje uitspoelen beetje inolien autootje even op een warme plek zetten +- halve meter van de vewarming pistooltje op de compressor aansluiten even goed schoon spuiten en met een tande borstel/wc papiertje het motertje en lagers shoon maken ,,, 20 minuten later: klaar=kees  |
Moet je mij eens uitleggen hoe je dat doet lagers schoonmaken zonder iets uit elkaar te halen. Praat ik nog niet eens over lagers vervangen als ze versleten zijn, want dit kan je niet controleren als ie niet uit elkaar ligt.Dus deze worden pas vervangen als ze stuk zijn, plus de rest wat dan kapot kan gaan (diffs of zoiets).
Ik praat overigens wel over offroad, maar ik denk dat de onroad guys ook wel iets meer onderhoud plegen dan 20 min.
edit:Ik kon het niet laten, kijk hier eens naar, zo onderhoud je een auto na een paar uur raggen:
YouTube - rc007