MES |
Laatste activiteit: 25 september 2011 08:23
Over mij
- Over MES
-
Handtekening
- MX-12; Protech "Skystar II"(crash RIP); Robbe "Red Hawk"; Artech "MD-500"; TF "Spitfire MK IX" in aanbouw; "Space Walker".
Weblog
Weblog van MES bekijkenRecente artikelen
Laatste artikel
Geplaatst in Zonder categorie
Het is zo ver ik heb mijn eerste crash achter de rug.
Door de windrichting moest ik aanvliegen via het lastigste stuk van het veld richting de hoogspanningskabels, draaien en dalen, en vooral uitkijken voor het hekje wat daar aan het begin staat.
helaas het hekje kon ik niet meer ontwijken door dat ik al te laag zat.
mijn instructeur riep nog UP, maar was al te laat. met mijn vleugel bleef alles mooi om een van de paaltjes hangen en mijn neuswiel mooi door het...
Door de windrichting moest ik aanvliegen via het lastigste stuk van het veld richting de hoogspanningskabels, draaien en dalen, en vooral uitkijken voor het hekje wat daar aan het begin staat.
helaas het hekje kon ik niet meer ontwijken door dat ik al te laag zat.
mijn instructeur riep nog UP, maar was al te laat. met mijn vleugel bleef alles mooi om een van de paaltjes hangen en mijn neuswiel mooi door het...
Geplaatst in Zonder categorie
Als eerste zal ik mijn even voorstellen, ik ben Marcel en ben 42 jaar.
Sinds juli 2007 ben ik geinfecteerd met het modelvliegvirus.
Dit is gekomen na een bezoek aan een vliegveld bij mij in de buurt, na een 2e bezoek was het raak en heb allerlei info vergaard m.b.t. het modelbouw vliegen (dit werkt heel aanstekelijk en verslavend).
Gelijk bij deze vereniging gevraagd waar kan iemand het beste mee beginnen als je wilt leren vliegen.
Als resultaat...
Sinds juli 2007 ben ik geinfecteerd met het modelvliegvirus.

Dit is gekomen na een bezoek aan een vliegveld bij mij in de buurt, na een 2e bezoek was het raak en heb allerlei info vergaard m.b.t. het modelbouw vliegen (dit werkt heel aanstekelijk en verslavend).
Gelijk bij deze vereniging gevraagd waar kan iemand het beste mee beginnen als je wilt leren vliegen.
Als resultaat...
Recente reacties