Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jakkobink De X-twins zijn prima vliegtuigjes om heerlijk mee te knutselen. Ik zou zeggen haal er een bij de conrad.nl. Die levert ze ook in een kit zodat je hem zelf nog in elkaar moet steken. Het vliegtuigje hoef je dan niet te slopen om de El. comp. eruit te halen  Daar zijn ze mooi goedkoop. Ik heb nu 4 X-twins gehad en vlieg ze nogsteeds náást mijn 2m zwever en 2 shockies. Als het niet waait kan ik prima hier in de straat of in de tuin vliegen. Laat je niet uit het veld slaan door mensen zeggen dat het geen modelbouw is.. ik vind het ook speelgoed, maar heb er nogsteeds plezier in en knutsel er lekker op los met die enorm goedkope ontvangertjes, regelaartje en motertjes!!
Jakko |
Bedankt voor de tip, dat scheelt inderdaad weer slopen, hoewel dat ook niet heeel pittig is
Het knutselen is inderdaad heel leuk, en een paar plaatjes balsa kost geen drol. wanneer ik genoeg krijg van het miniatuurformaat kan ik altijd nog een wat serieuzere vlieger kopen, maar eerst maar eens aan kloten met het kinderspul.