De schade is zo ook ontstaan denk ik. Met de rechterkant heeft hij tegen de kade in de Amsterdamse grachten gelegen. Uiteraard komt er beter meertouw aan en ik wil er ook een mooie kabelaring op zetten als hij helemaal klaar is.
Schoonmaken moet inderdaad als eerste gebeuren. Daarna de plank aan de zijkant eraf. Ik hoop dat eea zit vast geschroefd zodat ik de plank er redelijk makkelijk af kan halen. Ik kan deze dan gebruiken om de nieuwe op maat te zagen want dit is natuurlijk geen rechte plank. Watervast triplex/multiplex?
Alle overige kleine schades komt op het laatst wel. Uiteraard heel goed schuren en daarna een mooie kleurstelling kiezen en hem met zeer goede verf aflakken. Dat komt wel goed.
Als ik een beetje vaar dan zie ik ook enorm veel bootjes helemaal verloederd en half of helemaal gezonken liggen, een trieste aanblik
Zonde van de vaak mooie bootjes, een beetje aandacht moeten ze wel hebben (zijn wat dat betreft net vrouwen

)
Ik ga maar eens beginnen met het reinigen van de buiten- en binnenkantkant. Verdere foto's volgen nog wel.
Tips mbt hersteld zijn zeker welkom.