Hoi, Ik ben ook dyslectisch, en ik kan je zeggen (OEFENEN OEFENEN OEFENEN

) je kan er heel oud mee worden
Als je zoekt op crawlers staat hij best goed aangeschreven, maar er zijn natuurlijk betere te vinden zoals de axial ax-10 etc. Ik zou zeggen, bedenk je eens wat je ermee gaat doen en wat je budget is. Ik denk niet dat je hier een miskoop aan doet want die wheely king is rete degelijk verder,en ik ga er dan vanuit dat de "upgraded" wheely king dat ook zal zijn.
Ik heb zelf een 4x4 wheely king die ik voornamelijk voor bashing gebruik. Ik zat er over te denken deze een upgrade te geven naar crawler, maar toen ik zag wat het update setje kost (die met bandjes en reduction gearbox van 209 eu) heb ik besloten het niet meer te doen aangezien die crawler king niet veel duurder is en je dan een hele nieuwe auto hebt
Misschien ga ik nu voor een diff lock setje en de "goedkope" upgrade set zonder bandjes etc.. Als bash karretje is de wheely king wel heel leuk. de fun factor is in mijn kleinere tuintje hoger dan die van de slash, gewoon omdat de wheely king heel vergevend is en niet zo hard knalt. Op de baan roeleert de slash natuurlijk, maar daar is het ook het karretje naar