oproep vliegers! geschikte vlieglokatie voormalig Hontenisse
langs deze weg zou ik graag eens met vliegers in en omgeving Terneuzen,heel zeeuws-Vlaanderen of Belgie in kontakt willen komen om samen eens bij elkaar te komen op de lokatie Axelse vlakte achter de Sagro tussen terneuzen en Axel om dit stukje grond (zie foto en filmpje)om te toveren tot geschikte vliegplaats want als het ergens bij ons kan moet het hier zijn.100 x100 meter zou al genoeg zijn .(ik kan zelfs nog met veel minder)
de grond is er vrij vlak,er moeten alleen veel losliggende stenen en onkruid weg gehaalt worden.daarna zou er heerlijk gevlogen kunnen worden.de omgeving is erg ruim en er staan geen bomen in de directe nabijheid.misschien kunnen we na een tijdje zelfs wel een clubje oprichten.dan wel of niet officieel voor zolang het duurd,je moet toch ergens beginnen,en op andere stukken grond in de omgeving zijn ze ook regelmatig met paragliders bezig,en op een steenworp afstand bevind zich een motorcross terrein.ook komen er veel gewoon met hun wegmotor of auto crossen.dus ik denk dat het hier om regelmatig te vliegen wel een goede kans van slagen heeft.
ik hoop op reakties! Imageshack - 090623201703.mp4
Laatst gewijzigd door drestar; 29 september 2009 om 13:15 |