Ik heb laatst een lipo besteld in Amerika naar grote tevredenheid. Ondertussen heb ik al een aantal keer gevlogen met de easystar (eigenlijk een kopie: Skyraider met ailerons) en ik ben toch wel toe aan een upgrade set. Dit o.a. omdat ik ook bij geen wind wil vliegen en ik denk meer controle te hebben wat betreft hoogte. op dit moment (net terug) staat er geen wind en vliegt mijn Skyraider nog geen 10 meter alvorens weer naar benenden te komen omdat er niet genoeg vaart is.
Nu heb ik de volgende combo gezien en ik vraag mij af of iemand de getallen voor mij uit kan leggen.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...4.7_Prop_Combo
Ik zie dat de ESC 25A is, betekend dit dat ik ook een 25C LiPo moet hebben?
Wat ik uit de motor kan halen is dat hij 1000 rpm draait, verder zegt het mij vrij weinig (afgezien van gewicht etc.)
Is dit de moeite waard of zeg je van "je kan beter dat en dat onderdeel los bestellen"? suggesties met toelichting zijn erg welkom, aldoende leert men!
Ik weet ook totaal niet wat voor setup ik moet hebben voor de easystar en moet de zoekfunctie kan ik zo geen concrete uitleg vinden. Ik zoek dus een motor, esc (en bec) en prop welke op mijn skyraider passen. Een balans tussen vliegtijd en "opstijgen" vanaf de grond zou prettig zijn.
Alvast bedankt!