Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robbie TPC Heel erg bedankt voor de foto's Riko, ze zijn zeker goed te gebruiken als referentie  
Volgens mij heb ik deze Tumbler al eens eerder gezien, een prachtig model maar wel erg duur, tegen de 500 euro als ik me niet vergis.
Mijn Tumbler zal wat duurder zijn in kosten, ik schat zo rond de 2000 a 2500 euro.
Ik vraag me af of de wielen los verkrijgbaar zijn, dat zou mij enorm helpen, als de kwaliteit een beetje goed is nauurlijk. Ik weet dat de (1/6) Batman pop wel los verkrijgbaar is, alleen geen idee wat hij kost. |
hmm over die wielen...als die al los te verkrijgen zijn zal dat op ebay zijn, want dit zijn items die alleen als geheel verkocht worden.
Ik heb trouwens de Bat-Pod van Hot Toys (schaal 1/6) en die voorwielen zijn identiek als die die op de Tumbler zullen komen...(das normaal aangezien de pod ontstaat uit de tumbler

)
Hier enkele fotos die ik wel al heb van de Hot Toys Pod:
qua vorm en grootte zijn die banden zeker in orde, qua profiel ook precies afgaande uit deze foto van de echte pod
veel meer foto's vind je hier
Index of /erikoo/Vechicles/Bat-Pod_me en hier
Index of /erikoo/Vechicles/bat-pod
Zodra ik de tumbler binnen heb, zal ik ook wat fotokes maken.
En ja, die is nogal kostelijk, zo'n 350 euro
En die figuren van Hot Toys, dat is zowat de referentie in 1/6 schaal figuren.
De Batman met zijn laatste nieuwe kostuum die je nu ziet op die pods, is eigenlijk een V1, die is niet zo mooi imo, veel te bulk.
(maar je hebt ook nog het originele kostuum van in Batman Begins, die je moet onderscheiden van het nieuwe kostuum, dat originele kostuum is wel redelijk accuraat)
Maar tegen eind dit jaar komt er een V2 versie uit van zijn nieuwe kostuum, en die is heel accuraat.

Dit is hun nieuwste techniek, "interchangeable mouths"

de mondstukken kan je veranderen en daarachter kan je via een mechanisme zijn oogballen bewegen. Nogal revolutionair in het wereldje waardoor de figuren meer dan ooit
echt lijken
Kostplaatje voor deze figuren is om en bij de 150-180 euro.
Er zijn wel oudere hot toys figuren die men aantreft op ebay die ondertussen echte collectors items geworden zijn, en waarvoor men zelfs prijzen van bijna 1000 dollars enz durft te betalen.
Het gaat dan vooral om Predator figuren.
Zie maar hoe geschift het soms is, vooral dit type is nu heel erg gezocht:
1:6 HOT TOYS PREDATOR 2 ELDER PREDATOR FIGURE - eBay (item 120340848299 end time Aug-23-09 23:13:56 PDT)
(daar heb ik er ook 1 van, tegen normale prijs gekocht vroeger) lol
ps: op welke schaal zal jij de tumbler bouwen? en ik veronderstel dat die ook RC zal zijn?
Verkoop je die of zal je daar een licentie op laten zetten enz..? bodyparts eventueel zodat mensen hun RC kunnen opwaarderen? het zou cool zijn
Ik vermoed dat het achtercompartiment groot genoeg is om de motor, receiver, servo en batterijen in te laten zetten, zodat je nog ruimte hebt om zijn cockpit te maken zoals in de Hot Toys versie.
Maar ik vraag me af hoe die voorwielen zullen draaien in kleinere schaal...dat was me uit het echte model ook al niet zo duidelijk....maar jij zult het ongetwijfeld wel uitvissen