Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaris als je ook verlichting achter de raampjes wil moet je wel een paar lagen verf opzetten in verband met het doorschijnen van het kunstof. |
Hallo Brandaris, bedankt voor je reactie. Ik was gisteravond toevallig in hotel New York aan de Kop van Zuid in Rotterdam (het oude HAL hoodkantoor, prachtig pand) en daar stond een model van de Nieuwe Amsterdam, ik schat 1:100. Hierin was ook verlichting in aangebracht, en het hele gezelschap waar ik mee was leek alleen dat te zien en mooi te vinden, hoewel ik het er nogal slordig vond uitzien (als je goed door de raampjes keek kon je de TL buizen zien), evenals de rest van het model. Dit geeft wel weer stof tot nadenken (alsof ik nog niet genoeg had......). Ik ga er toch eens serieus naar kijken, want het lijkt me wel leuk. Eerst maar eens kijken hoe anderen dat aanpakken, en als het even kan zelf maar weer eens het wiel uitvinden (ik schreef al eens eerder: wat is daar tegen, het is leuk en daarbij is het wiel nog niet de slechtste uitvinding).
Ik hou jullie op de hoogte.
Groet, Ad Bakker