Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marder_art Leuk te lezen dat je er flink plezier aan hebt, ook al rij je schade..  |
Plezier is zacht uit gedrukt, ik vond het helemaal te gek
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marder_art Wat betreft je vragen:
1. de mijne schakelt redelijk vroeg, dat heb ik zo gedaan omdat ik hier op een stukje circuit rij waar dat het fijnst is. Is dus eigenlijk een beetje afhankelijk van waar je rijdt. Maar 4-5 seconden is wel erg laat |
Zo'n idee had ik al, als mijn auto weer gefixed is ga ik de verhoudingen eens anders zetten. Aan de acceleratie te zien van de auto moet ie binnen 5 seconden wel op zijn top kunnen zitten denk ik.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marder_art 2. Website van Kyosho Deutschland zelf is altijd goed. Ik haal zelf m'n onderdelen vaak via ebay. |
He bedankt, ik ga die Kyosho Deutschland site eens bekijken. Ik zal en moet snel weer onderdelen hebben
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marder_art 3. Ik heb met foam-bandjes de vering vrij standaard, meende dat ik hem maar 1 a 2mm strakker heb staan. (zoals eerder gezegd zou ik als ik jou was direct foam-bandjes kopen, Twister bijv. een wereld van verschil is dat in vergelijk met de standaard rubber) |
Er staan al wat dingen op mijn wishlist

Onder andere andere bandjes. Eerst maar eens repareren.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marder_art Als ik dat zo lees heb ik ook weer zo'n zin om te rijden, heb alleen helaas de komende tijd absoluut geen tijd om te rijden...  |
Anders ik wel

De zon schijnt en mijn voorwiel ophanging ligt in elkaar