Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robin_phaser4rs hey,
deze wagen heb ik ook...of eigenlijk heb ik er 2. 1 aangekocht 2de hands zonder zenderset maar incl koffer met onderdelen, failsave, startbenodigdheden en laders voor 200 euro. later nog 1 erbij gekocht voor onderdelen, dit keer incl zenderset +wat delen en gloeiplug enzo voor 150 euro. beide keren zat er een werkende motor op. misschien geeft dit een indicatie? denk dat je voor het kale chassis nog 75-100 euro kan krijgen, aangezien de motor (het duurste onderdeel) er niet werkend op/bij zit.
wat betreft het brushless gedeelte. je zal dan een regelaar + motor + lipo + lipolader + balancer moeten hebben sowieso. dus reken maar op een dikke paar honderd euro |
Dank je voor de prijs indicatie. Ik had wel gedacht dat ik er zeer weinig voor zou krijgen. Dan hou ik hem liever en maak ik hem brushless. Alleen ken ik niet over die lipo's, regelsaars en motoren en hoe de vertanding daarbij moet zijn.
Kan ik gewoon een motor tegen het midden diff zetten? En kwa remmen, rem ik dan op de motor of kunnen de remschijven nog altijd van dienst zijn?
Ik zou graag genoeg power hebben en rond de 60-70km/h kunnen rijden (zoals hij was op nitro dus).
Ik heb totaal geen idee wat voor motor, batterij en regelaar ik daarvoor moet en wat me dat gaat kosten.