Inderdaad Tjerk, verder met de ombouw: keep on rocking! Dus pak je gitaar en de line 6 bak die Barrt al noemde en zoals Hans Dulfer ooit gezegd heeft: eeuh, je weet het heh?... alles op twaalf!
mooi wark Tjerk. als jou vibe klaar es moeten we maar es om de tafel voor mijn uni's. Misschien hebben we em eerder klaar dan dat Graupner dat heeft. Stelletje slome duikelaars daaro. Brengen in februari een solid state mechaniek uit die alleen nog maar in de computer zit. en in september is er nog niks....
Ik denk trouwens dat het geen en bal uit maakt of je met v-stabi oid p/p hebt. mijns inziens geeft p/p alleen een eliminering van de "speling" die ontstaat doordat de servo's in 4 rubbertjes hangt. En eventueel verhelpt het wat speling die in de uitgaande as van je servo zit. Het enige nadeel aan p/p is het extra heveltje dat je nodig hebt. ik zie er verder alleen maar voordelen in.
je zou eens moeten kijken of je ermee wegkomt om de voorste 2 hevels op "dezelfde" as te zetten als het achterste heveltje. er zullen dan langere p/p stangen gemaakt moeten worden, maar da's een kleinigheidje.
Ik zou zeggen ga voor the max!
ik ga je zien.
steven