Bedankt allen voor het geweldige leesvoer over de P/P systemen! Oja Michiel, ik ben geen reclame bureau in dit topic

Thanks for the input
Ik heb ondertussen ook niet stil gezeten en kan met wat beeld materiaal voor de dag komen. Zoals Michiel al aan gaf valt het echt niet mee allemaal, alles wat je doet heeft wel weer consequenties voor ergens anders.
Zoals je in de eerste twee tijdelijke opzetten ziet is dat layout optie 2 erg lastig gaat worden. De maingear zit laag in het frame waardoor de motor heel erg laag uit komt, met gevolg dat de lipo's er niet meer zo mooi onder passen. Zelf vind ik beide erg lelijk dus wees niet bang... Layout optie 1 zou nog wel kunnen.
Boebah :
Boebah :
Vervolgens heb ik me maar gefocust op layout optie 4. Het moet allemaal NET mogelijk zijn met de linkage, om er zeker van te zijn ben ik begonnen aan een 3D model m.b.v. Sketch-up Pro. Dit gaat nog wel even duren voor alles uitgetekend is, dus even geduld.
Opzet layout 4 :
Het gene waar ik mij grote zorgen om maak is het bepalen van het zwaartepunt.. Als de lipo’s te ver naar achteren moeten dan gaat dit hele feest al niet door. Links de “voorplaat” die haaks op de zijplaten voorop zit. Natuurlijk goed gejat uit het ontwerp van Michiel. Probleem is dat de voorste canopy mount precies bij de lipo uit komt..
Tell me what you think!
Tjerk