1.Heb je voor oliegevulde schokbrakers nog olie nog om bij te vulllen of voor iets anders?:nee
2.Welke (normale) banden heb ik nodig voor de tt-01, ik weet nog niks qua maten ofzo want ik heb de wagen nog niet.:ga naar conrad en kijk bij complete wielen 1:10 dat zijn alle banden met velg die passen.
3.Zijn foam banden beter dan (normale) rubber banden?:voor gewoon buiten te rijden niet nee.
4.Hoe moet je de banden verwissellen en heb je daar nog iets voor nodig (speciale lijm ofzo)?:nee ze zijn al op de velg voorgelijmd.
5.Heb je iets aan inner sponge tires/bandeninleg ?:zit er al in als je band op velg koopt.
6.Is het handig om er een alu aandrijfas bij te nemen? (de standaard plastic schijnt snel kapot te gaan):aleen als je een snellere motor pakt,met de standaard motor gaat hij niet kapot.
7. Zijn de kogellagers er makkelijk in te zetten, en heb je daar nog iets extra voor nodig?:ze zijn makkelijk erin te zetten,daar heb je verder niks voor nodig.