Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoebel  , zeker die E-revo, maaruchh, dacht dat je budget 200 euro was ???
De ERBE (E-Revo Brushless) is 699 euro en daar moeten serieuze lipo packs in ! |
Ik denk dat hij de mini revo bedoelt

die is 280 euro uit mijn hoofd.
@denmen
Zelf zou ik voor de slash gaan in plaats van de 3 die jij noemt, die mini versies zijn nogal klein en zitten ingewikkeld in elkaar.. niet aan te raden voor een beginner. En als je dan tussen de rustler vxl en slash moet kiezen kun je beter de slash nemen. Een los vxl setje kost 170 euro + 215 euro voor een slash = 385 euro. Het borstel setje dat in de slash zat kun je zo verkopen voor 35 euro dus heb je een slash vxl voor dezelfde prijs als een rustler vxl.
Voordeel van een slash is dat de body helemaal om het frame zit, dus de kans dat je iets kapot rijd wanneer je ergens tegen aan gaat is vele male kleiner als bij een rustler.
Vader overtuigen is meestal een snelle auto regelen zoals een rustler vxl en daarvan de zender in zijn handen drukken

. Maat van mij mocht eerst geen rc auto omdat hij er toch niets mee ging doen en nitro was troep en electro was langzaam... na 1 rondje met mijn auto was hij om en sponsorde hij hem zelfs