Wbt HRS: De servo's zijn het probleem inderdaad niet, maar de esc daar in tegne wel, het is me nu al 3 keer voorgekomen, dat ik door mijn 40mhz HRS systeem de regelaar niet kon gebruiken. Zeer frustrerend. Ook een aantal gevallen, waarbij het deels wel werkt en deels niet. Ook erg vervelend.
Wbt de spectrum:
Daarnaast heb je ook nog de ASSAN modules, welke prima schijnen te werken!
Ik heb een setje besteld, nadat ik het bij een kamaraad in werking heb gezien. Ik was redelijk verbouwereerd dat dat "goedkope" spul zo goed werkte. Ik heb me verdiept in de Assan reviews, en kwam tot de conclusie dat ik de gok maar waagte, en heb me een setje besteld.
Wel schijnt er nog wat onduidelijkheden te zijn omtrent de CE keurmerk, maar hier heb ik me niet mee bezig gehouden.
Mijn verzekeringsmaaatschappij gebeld, en uitgelegd. Zodra er een CE keurmerk opzit, ben ik verzekerd. Ook als de fabrikant het er moedwillig opzet, en het schijnt niet rechtsgeldig te zijn, ben ik verzekerd. Ook al inporteer ik het uit het buitenland, zolang er maar een CE keurmerk op de doos, of op de bijgeleverde brief, papiertje, certificaat zit,whatever, en het zit er origineel , vanaf fabriek in, ben ik verzekerd.
Hoe het met vliegtuigen zit weet ik niet, maar als autorijder, ben ik gewoon verzekerd, en valt dit binnen mijn wa verzekering.
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | Benieuwd naar de regels op ons mooie forum? Modelbouwforum.nl - >> Regels & voorwaarden << |