Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascall Hoi Dutchy waar vlieg jij dan? o ja het vliegt, FOUTJE |
Ik vlieg meestal op en neer naar Finland als ik dan toch 'zelf' moet vliegen

Maar om maar gelijk 'uit de kast' te komen vlieg ik in Hulst.
De enige redenen waarom ik niet of nooit (inhoudelijk) reageer op opmerkingen jegens Alpha in Hulst is:
A) het deert me niet
B) Dit forum gebruik ik voor gemeenschappelijk belang. Dat wil zeggen, als jullie bijv. een plekje vinden om te gaan vliegen kan ik er uiteindelijk zelf ook wat aan hebben

Laten we eerlijk zijn, uiteindelijk gaat het gewoon om de modelvliegsport.
C) Ik ken jullie 'ervaringen' niet persoonlijk ofwel uit eerste hand dus wie ben ik om daar over te oordelen. En daar is dit forum ook niet voor.
D) Zie A
Kijk, ik kan wel verweer gaan geven op sommig kritiek en het ontkrachten maar ik zou niet weten waarom.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascall Ja dat klopt wel, maar ik moet zeggen dat het mij ook niet erg trekt, waarom? ze hebben allerlei regels die ik vreemd genoeg niet in hun eigen regelement terug kan vinden. Ik denk dat ze met twee maten meten. Maar het zou natuurlijk de beste oplossing zijn. |
Kijk, in het algemeen, als iets je niet trekt kun je 2 dingen doen.
1) het ervaren en later besluiten of het juist wel of niet aan je verwachtingen voldeed.
2) Het laten rusten en er vrede mee hebben en er vanuit gaan dat wat je verwacht ook is wat er zal gaan gebeuren.
Het is hetzelfde als dat je naar een verjaardag toe gaat waar je echt niet op zit te wachten.
Als je er het slechtste van verwacht valt het altijd mee.
Maar feit blijft, er is altijd een stuk weerzin en daar zitten beide partijen niet op te wachten.
Owh ja, ben je eigenlijk wel eens in Hulst geweest?