Zeg Kees, doe even rustig zeg. Het lijkt me duidelijk dat af en toe een enter je stukjes een stuk leesbaarder maakt. Ik zal vast niet de enige zijn die dat denkt en neem nu maar van mij aan dat ik me om wat spel- stijl- en schrijffouten echt niet druk maak.
Er zijn hier ook mensen actief die wat meer moeite met lezen hebben of al wat ouder zijn, voor hen is zo'n enorme lap tekst gewoon lastig te lezen. Je hebt wel wat moeite met (vriendelijk en niet erg serieus bedoelde, vandaar de

)kritiek geloof ik? Stress is erg slecht voor je hoor

Bovendien, tweemaal onder elkaar een persoonlijke aanval op mij, netjes hoor. Tsss.
hezik, ik weet wat de letterlijke betekenis is; maar je zult met me eens zijn dat 70 euro voor een stukje piepschuim en wat plastic (-edit- ik bedoel hier dan het reserve setje zonder de motor) niet erg correspondeert met de werkelijke (en zelfs maar relatieve) waarde ervan. Dat ze dit logischerwijs doen om te zorgen dat mensen niet alleen het 'reserve-setje' kopen en er zelf electronica bij aanschaffen is overduidelijk; het zou wél van voortschrijdend inzicht getuigen als ze die prijs acceptabel zouden houden. Tenslotte zijn er altijd mensen die voor de makkelijke route gaan en toch gewoon de MPX-spulletjes aanschaffen.
Maargoed, het is natuurlijk maar nét wat het je waard is.