Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barrrrtt Met dat budget is het wel mogelijk maar een 'echte' F3C heli met body etc. is helaas wat duurder. Wilt niet zeggen dat je met een 3D achtige heli de figuren niet kunt vliegen. Kleiner dan een 50'er zou ik wel niet gaan ivm wind/gewicht/zichtbaarheid.
Over het club/wild vliegen, dan heb je wat te kletsen als je aan het laden bent  Of ga je met een groepje? Ook gezellig  |
Kleiner dan een 50'er wil ik zeker niet als wedstrijdmodel, en hoe het de komende maanden zal gaan lopen....ik weet het echt niet. Ik ben nu veel info aan het verzamelen en verschillende opties naast elkaar aan het zetten. Haast heb ik absoluut niet en mocht het om een of andere reden niet gaan lukken dan maar een jaartje later. Maar ik zal mijn uiterste best doen om volgend jaar minimaal 1 wedstrijd mee te vliegen (mits ik een heli heb)
En betreft het vliegen bij een club, idd lekker kletsen maar dat kan ook zonder dat je lid bent. Oefenen doe ik het liefst helemaal alleen zonder toeschouwers dan kan ik mij het beste concentreren heb ik wel ondervonden.