John,
Dat heb je helemaal goed gezien.
Ten eerste even dit: Je moet (volgens de regels) minimaal 1 hover figuur doen. Dat betekent dus dat je zes hover figuren kan kiezen. Dat heb ik ook gedaan toen ik in 2006 weer met de wedstrijden begonnen ben.
ten tweede: Ik heb het meeste gevlogen met mijn Unistar 60 uit 2001. Het ontwerp van de heli stamt uit 1996. Best een oudje dus. ook zelfs nog maar een 10cc'er. Ik heb alle wedstrijden de Staande driehoek met pirouette gekozen en gevlogen. De eerste wedstrijd in 2006 durfde ik de pirouette eigenlijk nog niet eens. Dat werd gewoon de knuppel in de hoek gooien en hopen dat de heli recht bleef staan. Dat ik punten aftrek kreeg omdat de pirouette te snel ging maakte mij toen niet uit....
Als ik je mijn huidige keuze zou mogen meedelen , dan zou ik voor de Hirobo freya evo gaan. Ik hou wel zoveel van brandstofmotoren dat ik er mee blijf vliegen voorlopig. En omdat ik zo'n stapel 10cc'ers heb blijf ik ook nog maar even daarmee doorgaan. De freya is natuurlijk wel electrisch te maken....
Ook op Runryder blijkt de freya evo ook populair te zijn onder de F3c vliegers die een wat lager budget hebben of niet voor de wereldtitel gaan.
Steven
oja, kleinigheidje nog: Ook met zo'n ouwe heli kan je nog kampioen worden in de sportklasse...
Geen punt bij vermeij.
|