Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jitze Ik gebruik Aerofly Pro Deluxe. Ik vind het een simulator die zeer goed geschikt is voor het leren vliegen met vliegtuigen. Voor helikopter is hij minder geschikt. Het vliegen ziet er heel goed uit en ik vind het ook best realistisch.
FMS is een flutsim. het enige simulator-effect is dat het vliegtuig ongeveer de kant op gaat waarnaartoe jij stuurt. Verder lijkt het er niet op. Bijna ieder vliegtuig vliegt hetzelfde, afstanden inschatten is moeilijk en veel dingen kloppen gewoon niet. |
Hmm, ik heb toch echt met alleen heel wat fms uurtjes op de teller een accu met een goedmoedig model leeg kunnen vliegen en een veilige landing kunnen maken, recht voor mijn voeten...
Het vliegen moet gewoon een automatisme worden, dit leer je enkel door veel uren te maken, maakt verder niet echt uit wat voor sim...
Door een kapotte gyro kan ik nu tijdelijk niet verder met het leren heli vliegen, ik heb mezelf hooveren aangeleerd met behulp wat lef + reflexen van vliegtuig vliegen + wat stoffige fms ervaring van 3/4 jaar geleden.