Marten, met alle respect van dien, maar volgens mij gaat hier iets fout.
Je schema klopt volgens mij niet.
Als je kijkt naar het schema van die module, worden, de functies geschakelt door een hele stick. (in alle uiterste standen, dus 8 stuks). De codeerunit in de auto, ziet dit, en koppelt deze stick uitslagen aan een schakelfunctie.
Wat is nu het geval, het shema wat ik in pdf heb staan op me webspace, is niets anders dan deze uiterste stickuitslagen " converten" naar 8 normale schakelaars. Dus de schakelaars, bootsen dus de uiterste stick uitslagen na.
Zodat je dus met schakelaars sticjkuitslagen imiteerd. Door de module op zijn memory functie te zetten, krijg je dus een aan en uit , schakeling door middel van een puls, lees ook Roel zijn verhaal. In mijn greval word deze puls dus door een schakelaar gedaan.
Vandaar ook de weerstandne van 2x 1k en 2x 1k5, te samen word dat dusweer die magische 5k.
Moet teogeven beetje lastig schema in het pdfje, kan vast wel overzichtelijker, maa rik probeer het er maar mee te doen.....
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | Benieuwd naar de regels op ons mooie forum? Modelbouwforum.nl - >> Regels & voorwaarden << |