Pieter,
Het is de eerste keer dat we zo communiceren ivm nieuwe regelgeving, ik wist dat het een risico was en me dus in feite kwetsbaar opstel. Ik heb deze functie nou eenmaal geaccepteerd en dan moet je je nek wel eens uitsteken.
De eis van het buddy systeem stond me in eerste instantie hoog op de agenda, maar dit nieuwe argument had ik niet overzien.
Vrijwel direct kwam er ook een PMreactie over de kosten van een extra zender, maar dat vind ik geen goed argument.
Veiligheid kost bijna altijd (extra) geld of moeite, als die kosten niet in verhouding staan met de winst aan veiligheid, dan moet dat dan maar.
Maar laten we mijn standpunt van de LLS dus even voor wat het is totdat er meer reacties binnen zijn.
Ook duidelijk moet zijn dat ik beslist nieuwe stromingen in de hobby erg waardeer. Het uitzoeken, het experimenteren, het tot (en soms óver) de randjes gaan is me zelf ook niet vreemd. Maar op een gegeven moment ontstaat er in ons dicht bevolkte landje behoefte aan regelgeving, dat kun je beter in een vroeg stadium doen als wachten totdat de rapen gaar zijn.
Ja Pieter, klopt, vroeger hadden we geen LLS, maar ook geen FPV...
|