Hoi Robot,
Mooi! IK heb ook even getwijfeld om easy glider vleugels op de Ez te zetten, alleen hier toch bewust niet meer voor gekozen. Er is erg rustig mee te vliegen door de gyro welke ik via mijn zender kan afstellen, en kan tevens wat sneller gevlogen worden.
Hoe ervaar jij dit?
Mooi, je ground station. je gebruikt een oracle diversity? Ik heb hier ook aan zitten twijfelen, alleen omdat ik vanaf het begin moest beginnen heeft het mij al genoeg geld gekost. Voorlopig vlieg ik op plekken waar niemand komt, duss..Heb ik een bouwhelmpje op mijn kop

. Kan zo perfect richten, en dus overal om mij heen vliegen. Ach even een goedkopere oplossing.
Ik zie dat je een filter tussen je tx hebt zitten, je gebruikt dus één accu? Ik heb laatst veel geknutseld aan een eigen filter, alleen krijg ik de storing in mijn beeld niet weg. Ik gebruik nu dus 2 accu's. Het duurt wat langer met laden, maar door mijn OSD kan ik beide accu's goed in de gaten houden..Ik heb aan zo'n filter zitten denken, maar die gebruik ik in mijn volgende platform

.
Wat voor een antenne gebruik je? Ik hoor graag meer over je setup

....