Hmmz, dan word het helemaal vaagjes....
Denk idd dat de kleurtjes van de servo snoertjes me in de war brachten, maar feit blijft wel dan, dat Marten77's schema dan niet klopt, dan moet je de rode en de witte draad omdraaien...
Klonk wel logische, een weerstand op de 5 volt, hahahahahahh
Maar hij is er dus om het midden stand sigaal te corrigeren...
Blij dat we nu weer weten hoe het EXACT zit!!!!!
Dat van die weerstanden, klopt ook wel, 1 per schakelaar, maar ik deel de wissel schakelar op in 2, dus 2 weerstanden, zie ook martens schema. Maar vermoedelijk kun je het ook anders doen, en dat is na de weerstand, het splitsen in 2 draden, dan heb je aan 1 weerstand genoeg.
Volgens mij kan je ook de hele schakelaar constructie met slechts 2 weerstanden doen, als je alles maar na de weerstandenspakt en doorlust... (per kanaal slechts 1 weerstand)
Enfin, alles werkt en doet het, dat geeft mij de zekerheid dat ik het mischien wat onnodig complex heb gemaakt, maar het wel in orde is. En ik ben even 2 dagen van de straat geweest!
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | Benieuwd naar de regels op ons mooie forum? Modelbouwforum.nl - >> Regels & voorwaarden << |