Voor allemaal die mij een compliment hebben gegeven; Dank U wel.
Soms heb je een schouderklopje nodig. 
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robin_phaser4rs ziet er heel mooi uit. netjes en snel gemaakt! Misschien nog een kleine tip. De 4 onafgewerkte uiteindes die op het middenstuk van je chassis rusten zou je misschien af kunnen werken met rubberen dopjes, zodat deze door een crash en/of trillingen je chassis niet teveel beschadigen. |
@robin_phaser4rs; Ik weet wat je bedoeld. Goed idee. Moet wel rekening houden dat de kooi dan niet te hoog komt ivm de body die er nu nog net overheen past.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SCRT Pilot Als het goed is zitten daar schroefjes doorheen die ipv de nerf bars nu de roll cage op zijn plek houden. |
@SCRT Pilot; Ik weet niet helemaal wat je bedoeld met "nerf bars". De kooi rust idd op de chassis.
Tot nu toe heb ik geen idee of alles het houdt als ik ga rijden. Ik heb toch wel het idee dat er soldeerverbinding zullen zijn die het begeven. Maar alleen de praktijk zal het leren. Als er te veel verbindingen kapot gaan, zal ik moeten denken om het te hardsolderen.
Het was iig héél leuk om te maken en geeft meteen de mogelijkheid om te kijken of zoiets ook mogelijk is voor mijn E-Maxx. De rollkooien voor dat ding zijn niet te betalen.
Het volgende (winter) project zal waarschijnlijk werkende remlichten worden. Ik heb dit gezien op een Amerikaans forum.
Voor anderen die interesse hebben; Ik heb ook een Wheeliebar gemaakt. Ik weet dat ze te koop zijn, maar met die dingen moet de bumper er af. En aangezien ik voor en achterlichten heb gemonteerd in de bumpers, kan ik niet zonder de bumpers.

Op deze foto ligt de Slash ondersteboven.
Het werkt als een lier!!