Tja, hoe ik het er ook mee oneens ben doet er niet toe... ik zal waarschijnlijk gewoon meedoen.
Wel paar vragen, (probeer het niet verkeerd op te vatten, ik weet dat jullie de regels ook niet hebben bedacht, ik probeer gewoon de regels redelijk dicht te krijgen.)
1) Ik kan bv niet in de regels vinden hoe er op cuts word gecontroleerd.
2) Over de motor, Er staat "tachometer testing" maar kv kun je niet meten met een toerenteller, word er dan inc prop gemeten, en wat zijn dan teveel toeren? 8,4X2300=19.320 rpm... Dat zal een 2300kv motor met 7X3,5 op 2s
nooit doen maar enkel daarboven weet je 100% zeker dat het een >2300 motor is.
3)dus toeren heeft de Contest Directors (CD) de mogelijkheid te controleren, maar gewicht niet? en wat is het gewicht van 'de motor' is dat inc propsaver? Opgegeven of werkelijk gewicht?(kan veel schelen) inc montage?
4) En is het 15,99g of 15,00 absolute max?
5) Geen modificaties (GR2.2), betekend dat helemaal niks of mag je wel de as inkorten, en als je hem mag inkorten mag je hem dan vervangen? (bv met cfk?)
6) er staat helemaal niks over het citcuit (nieteens een racerichting) dus dat kan per race (of zelfs raceronde) veranderen? (Dat maakt oefenen nogal moeilijk

)
7)
RR3 RR3.1 The penalty for accidentally cutting a pylon is the aircraft must perform 3 consecutive loops before continuing the race Maar volgens Bert was een looping niet mogelijk in veel nederlandse zalen.
Dat was het voor nu, ben al bezig met motoren zoeken bij verschillende goedkope sites.