Hey Ron, leuk om je eerste product te zien! Grappig dat de meeste mensen met de staart beginnen. Ik doe het ook altijd, en bij vrijwel alle Supra bouwdraadjes zie je dit verschijnsel ook....
Ik heb een paar vragen/opmerkingen met de bedoeling er zelf wijzer van te worden danwel je, mogelijk, te helpen:
1) De ongedeelde V-staart weegt 53 gram, al wel met de "whipers" aangebracht. Als de Vstaart gereed is, weegt deze 62 gram. Waar komt dat gewicht vandaan?
2) Goed idee, de antenne mee baggen! Die zal ik onthouden.
3) Nu je geen plastic enveloppe gebruikt tussen werkstuk en breather, heb je dan geen last dat de breather aan de neuslijst vast gaat zitten?
4) Iets waar ik over twijfel. (hoewel geen belangrijke zaak) Volgens mij wordt het mooier als je de twee helften met glas tegen elkaar aan zet. Ik denk zelfs dat ik in de lay-up er al voor gezorgt zou hebben dat er geen kevlar op de aan te schuinen rand van de deling zou komen. Als je daar glas zou hebben zitten, en een vol balsa rib, kan je dit heel nauwkeurig op maat schuren. Ik denk namelijk dat die 9 gram extra van de V-verbinding komt. Lijkt me onnodig zwaar. Zie 1).
5) Mooi gedaan, met die webbing en roving. Dat moet een erg stijve V-staart zijn! Voel en zie je echt niets van die roving? Als dat zo is, probeer ik dat bij mijn eerst volgende Mini vleugel ook........