@ $ander: Ja, camber is standaard al instelbaar. De bovenste draagarmen bestaan namelijk, zowel voor als achter, uit een stuk schroefdraad met fuseekommen en dus zijn ze langer of korter te draaien. Toe-in of toe-out is voor wel in te stellen, achter niet. Achter is standaard al een beetje toe-in ingesteld door de vorm van de onderste draagarm. Succes met je keuze tussen DF-03Ra of TT-01(Ra)! (Als je DF-03Ra neemt heb je verder geen Hop-ups meer nodig, ik denk dat dat wel een goedkopere keuze zal zijn en zeker een goede keuze!)
Het chassis bevalt me wel goed. Nadeel van de bijgeleverde banden is echter dat on-road rijden lastig is als je recht wilt. Je drift namelijk alle kanten op. Maar het chassis is wel erg stevig! Kleine crashes waren niet te vermijden met al dat driften, maar het chassis heeft geen schade opgelopen. Bij mijn eerste rit verloor ik al een wiel (schijnt wel vaker voor te komen bij andere chassis als je veel filmpjes kijkt op youtube

) en ik ben ook al eens een band verloren (band bleef achter putdeksel haken, chassis schoof door) en verder een paar keer, ook tijdens een drift, dat een wiel bleef haken en het chassis alle kanten op werd geslingerd, maar het chassis is nog gewoon intact. Vandaag ben ik ook off-road gegaan, en daar houdt hij zich ook erg goed. De banden hebben daar ongelofelijk veel grip! Ik kan je het chassis zeker aanbevelen! (Wel raad ik aan een grote vlakte op te zoeken waar je kan rijden, die ruimte heb je zeker nodig

)
De binnenkap sloot trouwens niet helemaal goed af (tijdens het rijden klapperden de randen open en kwam er toch vuil binnen) maar vanochtend heb ik zelfklevend klittenband gehaald bij de Hema om hem wel goed af te sluiten, en dat werkt erg goed! Chassis is heel erg vies geworden in de combinatie sneeuw/modder maar in het chassis zelf zat geen vuil.