Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CNG Wat betreft de corrado's ,meesterlijke autootjes inderdaad.En helaas zie je ze alsmaar minder,maar ik denk dat heel veel jeugd zo'n auto wil hebben en ze hem dan in de prak rijden omdat ze nog niet fatsoenlijk kunnen rijden omdat ze pas hun rijbewijs hebben. |
Jammer genoeg wel ja. ben zelf uiteraard ook nog maar beginnen bestuurder. maar ik vind wel dat ik verantwoord rijd.

(ik rijd dagelijks toch wel onder de 8 liter /100km in een vr6, dan doe je het beslist niet verkeer. )
vind het wel erg gaaf, eerste auto gekocht, met een kapotte motor. eerst zelf een andere motor ingezet. ( +het blok ombouwen van rotor naar dis ontsteking, zodat dit weer origineel is.)
projectje voor in het voorjaar is het stalen schuifdak vervangen met een glazen schuifdak, en de airco na (laten) kijken.
ps: erg mooie golf. vind het echt super als mensen dit soort auto's in mooie staat houden!
wat helemaal gaaf is, m'n vader heeft nu ook een (donker blauwe) Corrado VR6 gekocht. (ook een opknapper, cosmetisch erg mooi, maar technisch wat aandacht nodig)
super rijders auto's zijn het, ik zit gewoon met een glimlach achter het stuur!