Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvr Misschien ten overvloede of schoppende tegen het hobby been:
Ik ben erg lang bezig geweest om mijn CNC machine goed te laten draaien, lang aan het rommelen geweest met eigen bouw drivers, goedekope 'koop' drivers, maar het bleef rommelen, stappen missen en geen snelheid. |
De keuze voor deze driverkaart is gebaseerd op aan de ene kant prijs, aan de andere kant spanning en stroom die ik denk te gaan verstoken: 2A, 35V per motor. En dat kan deze kaart net aan.
Overigens: als de leverancier niet met aanvullende documentatie komt gaat de kaart er alsnog uit. Mijn "hobby been" is ongeveer een week lang. Als ik de kaart medio volgende week niet aan de praat heb, wordt ie vervangen door iets anders.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvr In december toch de knoop doorgehakt en bij damencnc (oops mag dat) de HP 5042 drivers gekocht. |
???? Als je tevreden bent over spullen mag je toch wel aangeven waar je die vandaan hebt? Zo niet, dan moeten er heel wat items op dit forum aangepast worden.
Een vraag: Heb je behalve de drivers ook nog de voeding aangepast?