Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piloot Bedankt voor de tip. Ik heb inmiddels een 6-pack op ebay besteld voor een vergelijkbare prijs. Nu eerst maar een paar weken geduld uitoefenen.....
Ik merk overigens wel dat langzamerhand al die linkjes wat speling gaan krijgen. Misschien moet ik na een tijdje ook maar die DTS mod uitvoeren die Sdeath al gedaan heeft.
Merk jij nu een heel ander vlieggedrag Sdeath? | Is wat moeilijk te zeggen voor mij, ik heb maar één keer zonder "gevlogen" en dat was de maiden voor de heli en voor mij. Wat mij opviel is dat hij een stuk directer leek. De eerste keer dat ik hoverde zonder de DTS mod had ik het idee dat hij bij correcties wat traag reageerde. Nu reageert hij meteen is super direct en toutchy.
Voordat je die mod doet heb ik nog wel wat tips voor je, dingetjes waar ik tegenaanliep die bij jou voorkomen kunnen worden.
Ik zal dan ook wat hoge resolutie foto's maken waarop alles wat duidelijk wordt denk ik. Als je ermee wilt beginnen moet je het even laten weten.