Ik vlieg de King drie en ben er mee begonnen begin december. Ik kan hem nu buiten al aardig stil houden met wind en alles erbij. Ik denk dat de King 3 sneller reageert omdat de swashplate direct aangestuurd wordt. Als je de sticks gewoon goed bedient is de heli wel stabiel hoor. Ik heb er alu delen op gemonteerd en merk wel dat hij iets stabieler is geworden. Voor beide de modellen zijn wel upgrades te krijgen zowel alu als carbon. Als je veel ruimte hebt kan je best een beetje binnen vliegen, pas wel op dat je nergens tegenaan vliegt.
Iedereen zegt je gaat zeker weten crashen en dit kan niet en dat kan niet. Ik kan je het advies geven dat je helemaal niet zovaak crasht als wordt beweerd. Als je gewoon rustig het vliegen opbouwt en niet direct vol gast geeft kan je hem best onder controle houden. Ik ben dus aan het leren met de King 3 en dit bevalt prima. Ben nog maar 1x ergens tegenaangevlogen. Je moet de feeling gewoon een beetje krijgen, misschien wordt dit bepaald door aanleg maar oke. Ik zou voor de King 3 gaan.
De King vliegt trouwens no way 25 minuten. Misschien met een ge upgrade batterij, maar met de standaard lipo vlieg je minder dan 10 minuten wil je de accu heel houden