Modelbouwforum.nl

Ga terug   Modelbouwforum.nl

Los bericht bekijken
Oud 30 januari 2010, 18:39   #23 (permalink)
ultim@te
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevo Bekijk bericht
Ultimate

Ik snap niet goed welk punt je wil maken (zal wel weer aan mij liggen).

Ik heb die dingen alvast niet uit mijn duim gezogen.

Windenergie - Wikipedia

www.ijsselmeervereniging.nl - Milieu Effect Rapport Windmolenpark Noord-Oostpolder.

Windmolens zijn inefficient, milieu-vijandig en een gevaar voor het klimaat - Forum Stand.nl

Groene jongens genoeg die twijfelen aan windmolens. (Ik kon nog wel even doorgaan na te hebben gegoogled).

Vooral die eerste link in wikipedia is ongetwijfeld geschreven door dergelijke jongen.

In de laatste link gaat er één zelfs zover door te zeggen dat het een gevaar is (niet gewoon slecht maar gevaarlijk!) voor het klimaat.

Je moet al van goeie huize zijn om tegen dergelijke luiden op te boksen maar dat is dan weer een andere discussie.

Wat DIE HARD groenen willen is dat we terug gaan naar de oertijd wat dat betreft. Iederen hobby zoals zij het zich voorstellen zou moeten bestaan uit het spotten van vogels met een verrekijker (we willen die beestjes niet te dicht benaderen) of het wandelen in natuurgebied (maar ook niet te veel want we zouden een zeldzaam plantje kunnen vertrappelen). Modelvliegen past niet in dat plaatje. Cynisch van me? volledig akkoord, maar dat zou je worden na jaren worstelen met dergelijke luiden. (Dit is mijn 2e club die bedreigd wordt door deze mensen in naam van het milieu, 1 ervan is inmiddels opgedoekt de 2e heeft onnoemelijk veel problemen)

Ik hou liever van een evenwicht, een balans, tussen de zorg voor het milieu en menselijke activiteiten. Daarom noem ik bewust veel van die groenen extremisten. De balans (en daarmee ook het nuchter verstand) is compleet zoek bij veel van die mensen en alle reden zijn goed om zaken die niet in hun plaatje passen aan te pakken of aan te vallen.

Ik heb verleden week een jonge gewonde duif gevonden (echt waar) en hem netjes afgeleverd bij een natuurpunt te Beernem waar ze hem konden verzorgen. Zal waarschijnlijk ook niet goed geweest zijn voor sommigen want ik heb er 5 liter diesel aan verstookt.

Met die mensen kun je nooit in dialoog treden.

Stevo
hey stevo effe op de handrem ik bedoelde het goed en ik sta loodrecht ACHTER jou .
ik bekrachtig jou verhaal alleen en ik vind dat je 10000% gelijk hebt en ik bedoelde zeker niet dat je het uit je duim zoog ik was echter verbaasd dat die figuren zelfs op het positieve verhaal wat windmolens doen een weerwoord hadden .
ik denk dat je het verkeerd interpeteerd wat ik schreef of mijn uitleg was niet zo accuraat .
de hoofdzaak is dat ik het met jou eens ben vriend !!!!!
mvg eric

Laatst gewijzigd door ultim@te; 30 januari 2010 om 18:42
  Met citaat reageren

Statistieken
Leden: 21.793
Discussies: 104.887
We verwelkomen onze meest recente forumlid, Pluimpower
Recente Topics
Ga naar eerst nieuwe bericht Rijders/Vliegers...
6 oktober 2011 14:55
door Burp
Ga naar eerst nieuwe bericht Novarossi Toro Nero .21T...
9 mei 2012 20:04
door Jawsma
Ga naar eerst nieuwe bericht Motoren vraag
24 mei 2012 21:53
Ga naar eerst nieuwe bericht Snelle, sterke auto.
15 mei 2012 20:09
door RCRacer
Ga naar eerst nieuwe bericht Jamara katana
25 mei 2012 15:01
door twin star
Ga naar eerst nieuwe bericht Servo vraagje
20 mei 2012 12:19
door Ponas
Ga naar eerst nieuwe bericht Bouwverslag Lazy bee!
7 mei 2012 21:54
door Kaypeters
Ga naar eerst nieuwe bericht Protech Promax RS wil...
26 mei 2012 13:07
door Pluimpower
Ga naar eerst nieuwe bericht Multiplex MC4000 maar 9...
26 mei 2012 11:04
door AdrenaCo
Ga naar eerst nieuwe bericht Mugen Seiki MBX-6 &...
5 oktober 2010 10:30
door amateur
Showcases in database
Total ShowCases: 866