beste roel ,
ik ben heus bereid om mijn texten wat genuanceerder te brengen en ik begrijp dat ik als ik met een portie nuchter verstand ,binnen het mijns inziens redelijke een paar flinke linkse en rechtse uitdeel naar dit soort groeperingen dat ik dan eigenlijk in het publieke belang niet meer het recht van vrije menings uiting mag genieten omdat dit niet een sociaal passende reactie betreft.
ik vind overigens dat het onderwerp wat hier behandeld wordt ook aardig beledigend is voor alle modelvliegers in nederland die zeker geen intensies hebben om op wat voor wijze ook schade aan de natuur wensen aan te brengen.
diegene die dit soort onzinnige acties op poten zetten komen er zonder kleerscheuren vanaf omdat zij zich achter een organisatie schuilhouden welke blijkbaar de financieele of de machthebbende middelen bezitten om dit soort zaken naar hun winnende hand te zetten .
ik omschrijf op een ( recht door zee ) rotterdamse wijze hoe ik deze mensen zie ,maar hoe worden wij door deze personen weg gezet? ,in hun ogen zijn wij een stelletje gewetenloze barbaren en waar halen wij het recht vandaan om een modelvliegtuig de lucht in te sturen .
weten wij wel wat een schade wij aanrichten als wij dit doen ?
het is al lang achterhaald en er worden op de meeste clubs diverse dingen aan de kaart gesteld om op een respectvolle manier met de flora en fauna om te gaan.
mij wordt verzocht of ik mijn mening zoals ik die beleef voortaan genuanceerder wil formuleren en anders moet ik dit maar op een briefje in word gaan tikken en het vervolgens weggooien ??
dit lijkt mij meer op een diplomatieke ``groene`` wijze om het geen gesteld is weer eens in te dammen omdat ik met een aantal ``beledigende `` waarheden naar buiten treed .
ik zal verder deze discussie niet aanvullen maar het valt mij wel op dat er toch meerdere mensen deze mening met mij delen alleen ze brengen het iets genuanceerder............................
hier ben ik in ieder geval blij om.
mvg eric
|