Beginnen met modelvliegen omgeving Deventer
hallo,
ik zal me even voorstellen ben nieuw hier. mijn naam is Edwin ben 23 jaar buschauffeur van beroep en kom uit deventer.
vroeger wat modelautotjes en bootjes gehad. op dit moment alleen een ferrari f60 f104 van tamiya staan maar wil wat anders.
vertellende op een verjaardag over rc modelbouw kwam ik erachter dat mijn oom vroeger aan modelvliegen heeft gedaan en na wat meer info te hebben gevraagt is mijn intresse hier naar gegroeit. tijd voor de volgende stap dus.
internet afgezocht en op dit forum terecht gekomen. inmiddels 95% van alle bouwverslagen doorgelezen dit trekt me erg aan maar dat zal wel in een later stadium komen.
nu mijn vragen:
- wie weet er een leuke modelvliegclub in mijn omgeving (Deventer)met het liefst ook mensen van mijn leeftijd(sorry voor de 50+ mensen) waar ik een keer kan komen kijken en om informatie kan vragen.
-wat is een goede zender waar ik me kan beginnen en het liefst met flysim en leerling aansluiting
-en met wat voor vliegtuig kan ik het best beginnen? extra en yak viind ik zeer mooie toestellen alleen heb ik al vernomen dat dit voor gevorderde is maar wat is dan een goede instap om hier naar toe te groeien? 1 maar ik wil eigenlijk alleen elektro vliegen.
goed lang verhaal maar hoop dat ik de intresse van wat mensen uit mijn omgeving heb opgewekt die mij een stap verder kunnen gaan helpen.
kort weg dus: geen ervaring,elektrovliegen,en mogelijkheid en wil om uit te breiden.
budget +/- 750 euro
|