Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cesar Dank je Bert,
Natuurlijk is een 5 blads veel mooier maarja mischien in de toekomst.
Buiten dat het wat moeilijker schijnt te vliegen hangt er ook een prijs kaartje aan en dat werd mij net wat te veel. Zou het mogelijk zijn om met zo'n 5 blads eerst op mijn Acrobatic te trainen? Misschien iets voor volgens jaar.... |
Ach, het prijskaartje lijkt me het grootste probleem niet. Toegegeven het zijn een redelijke hoop euro's, maar op de totale aanschaf van de heli is dat wellicht 10%. Niet iets waar ik het voor zou laten liggen.
Wat het vliegen betreft: moeilijker zou ik het niet willen noemen, wél duidelijk anders. Je heb toch indertijd ook "gewoon" leren helivliegen? Omschakelen naar rigid is ongeveer dezelfde stap als vanaf niets beginnen met helivliegen, en dat heb je ook al eens succesvol gedaan, dus.....
Check de stickies in de rubriek "schaalhelikopters"! Echt, het is niet zo makkelijk als sommigen beweren, maar het is ook weer niet onmogelijk. Ben er zelf het levende bewijs van.....
Ayway, je moet je heli natuurlijk vliegen zo als jij het wilt, en zoals jij je er prettig bij voelt, toch?
Groet, Bert