Hola Pat,
Je bent echt al een heel eind op weg. Helemaal super! Ik had mijn romp-plug ondertussen ook weer van de plank gehaald want met niks doen komt het niet af.
Ik heb nog 2 vraagjes voor je:
1: Wat heb je gebruikt om je plug in de latste fases in vorm te krijgen? Omdat je destijds zonder camera in je kelder zat is er ook niet zo veel van je handelswijze op "papier" gekomen. Ik zit dus nu in de fase van plamuren en lakken? om de plug superglad te maken.
2: Niet dat ik daar al aan toe ben , maar hoe heb je de flensen aan de romp gemaakt? Is het al definitief wat ik op de foto zie? (Je foto's zijn wat aan de kleine kant, misschien heb je ook wat grotere foto's. Ik zelf plak altijd foto's van 640x480 . Naar mijn idee een ideale internet maat...)
@Pat & John: Een heel gaaf idee om de romp gelijk daar te testen waar ie voor gemaakt is. Let bijvoorbeeld bij het testen in de hover goed op de gevoeligheid voor zijwind. natuurlijk helpt de gyro hiertegen, maar als de romp met zij wind niet weg wil draaien heeft de gyro minder werk. Kies als je daar aan toe bent een "snel" figuur zoals b.v. een looping of een stall turn. Met name met een stall turn kun je lekker op volle snelheid aanvliegen en em met gevoel naar de verticale baan sturen. Met een romp zal je heli heerlijk lang rechtdoor omhoog schieten. Het is natuurlijk handig als je weet hoe je heli het doet in "pod and boom" Dan kan je het verschil met een romp makkelijk waarnemen.
@ john: Maar 1 wedstrijd? Haha, doe de eerste mee, dan ben je gelijk verknocht en spijt het je als je er een moet missen! Zo is het mij ook vergaan! Maak je niet te druk over het vliegen hoor, ik ben ondanks dat ik al 15 jaar vloog in 2006 gewoon met 6 hoverfiguren begonnen. gaat jou ook lukken.
zo en nu weer op topic!
Groet
Steven
|