Even de bladen er af halen met testen, wel zo veilig.
Voor de instellingen ... ligt hoe je zelf wil vliegen. Maar ga er even van uit dat je de esky tx gewend ben, hier paar instellingen en tips om je op weg te helpen.
pitch curves;
-Normal, linear 0,25,50,75,100. Andere optie is bijv 15,35,50,75,100 (voorkomt te snelle dalingen.
-Stunt, als je van plan bent stunt modes niet te gebruiken doe dan zelfde curve als normal. Voor stunt modes is linear 0,25,50,75,100 gebruikelijk.
-Hold, zet deze altijd linear. Dat is makkelijk voor het afstellen.
Trottle curves;
-Normaal, linear 0,25,50,75,100 is gebruikelijk.
-Stunt, als je deze modus nog niet gaat gebruiken zet de curve zoals normaal. Gebeuren er geen rare dingen als je per ongeluk te stunt switch omhaalt.
-Hold, 0,0,0,0,0. Zo wordt de trottle hold je motor kill switch. Ideaal voor afstellen en noodzakelijk voor autorotaties.
swash-mix zet de mix zo dat je -10 en +10 pitch heb. Mijn belt doet dacht ik -9/+9 op 70% maar kan ook 80% zijn, dx6i ligt niet hier op me werk

.
dr/expo;
Hiermee kan je de center stick gevoeligheid instellen. Het beïnvloed niet de maximale uitslag! Het schuift de travel curve verder van de center. Betekend dus dat de de stick verder van de center juist gevoeliger wordt. Mijn aanbeveling is +15 en +20 op rudd.
Gyro;
Twee waarden 0 en 1. Simpel welke waarde welke switch positie heeft. 0 rate mode 35%, 1 HH mode 70% (zelf finetunen). Zet er altijd een rate mode in, dat heb je nodig met het afstellen van de staart.
Als je hier mee aan de slag gaat kom je een heel eind.