Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R/C Ja als ik lager doe word ie groen.
Maar dat draaien gaat nogsteeds ik denk dat ik flybar ga vervangen lijkt krom, en dan ook nog inner shaft als het niet werkt .
en toen ik afsteldde brook antenne bij 4in1 is dit erg ?
hij functioneert wel.
En wil langere servo armpjes kopen is dit beter ?
heeft dat ook voordelen ? |
Er is, heb ik net gelezen, een gidsje van hoe je je gyro moet afstellen. Hier het linkje:
http://www.modelbouwforum.nl/forums/...afstellen.html
Een kromme flybar heeft niets met het om zijn as draaien van de heli te maken, maar als hij werkelijk krom is doe je er inderdaad goed aan om hem te vervangen of in ieder geval zo recht te maken dat hij zonder horten of stoten over de vlakke tafel kan rollen.
Ja, het is erg dat de antenne is afgebroken. Laat iemand, of, als je dat zelf kan, de antenne er opnieuw op solderen met een boutje bedoeld voor elektronica. Let op, dit komt heel precies! Hopelijk sla je hierbij mijn raad niet in de wind... anders verpruts je werkelijk de hele boel. Je moet om er goed bij te kunnen de zilverblauwe beschermfolie, dat plasticje om de unit heen, wel openen. Pas op dat je geen dingen beschadigt of doorknipt.
Nou, langere servo-armpjes heeft in mijn ogen geen nut. Het veroorzaakt alleen een veel sneller reagerende en ONstabiele heli. Bovendien is het heel veel afstelwerk om de boel weer goed vliegende te krijgen als je die dingen monteert; je moet ze op elkaar afstellen, enzo, ik weet niet of je dat al wel eens hebt gedaan, en daar moet je de gyro en de stabilisatorstang weer op afstellen. Dus de hele heli overnieuw instellen. Als je een snel reagerende heli wilt, koop dan een extended innershaft (maar kennelijk heb je nog steeds niet door dat snelheid geen nut heeft als je de heli niet onder controle hebt).
Succes~