Hier ben ik weer

Moet het verslag nodig weer eens updaten... Sorry dat het zo lang duurde, maar vanwege de kou en de sneeuw was mijn motortje ermee gestopt en heb ik zelf de hobby even aan de kant geschoven, en ben ik veel bezig geweest met het maken van 3D-modellen in Blender. Vandaag weer de hobby opgepakt en direct gekeken wat er met de motor was. Bleek dat er door de sneeuw een klein laagje roest op was gekomen waardoor de koolborstels geen contact meer maakten met het asje, maar dat is nu weer opgelost.
Ennuh... RTR is goedkoper, maar ik had nog wat (aka: alle) apparatuur liggen dus dan is zelfbouw weer wat goedkoper, al scheelt het alsnog niet veel. Maar het is inderdaad jammer dat bijna niemand meer (model)BOUWt, dat vind ik zelf nog wel het leukste namelijk.
Maar zelf bouwen moet lukken. Toen ik in 2006, toen ik 12 was en mijn Touareg kocht, had ik hem ook in een uurtje of 5-7 gebouwt. De handleidingen van Tamiya zijn erg makkelijk te begrijpen en erg duidelijk. Af en toe is iets niet helemaal duidelijk, maar dan zoek je op internet naar een foto van dat onderdeel van het chassis en dan is het zo weer duidelijk wat je moet doen.