Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evbragt Spelling en grammatica zijn vaardigheden die niet iedereen beheerst. Daar mag je niemand op afrekenen. Ik vind het belangrijker dat de boodschap op een beleefde wijze overgebracht wordt... |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri Kaper Beroerde spelling kan ik me niet druk over maken. Sommige mensen kunnen het gewoon niet. Als je die mensen daar op afrekent wordt het discriminatie, niet? |
Jullie hebben zeer zeker gelijk. Als ik het zo heb gebracht, dan mijn verontschuldiging daarvoor.
Een spelfoutje is snel gemaakt. Daar zullen ook weinig mensen zich aan storen. Echter je ziet reacties bestaande uit 20+ woorden waarbij er daadwerkelijk geen enkel woord goed is gespeld, met soms nog meerdere spelfouten per woord.
Ik kan me niet voorstellen dat de schrijver zich daar niet van bewust is, en kan je reacties plaatsen op een forum, dan kan je net zo makkelijk een spellingcontrole toepassen. Is nog eens leerzaam ook!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri Kaper Dat iemand zich ergens aan stoort is misschien ook wel respectloos. |
Dat je je ergens aan stoort, is een gevoel (van irritatie). Daar kan je niets aan veranderen. Wat je wel kan doen is dit niet laten blijken, dan handel je respectvol

!
Vriendelijke groeten,
Aldert