Modelbouwforum.nl

Ga terug   Modelbouwforum.nl

Los bericht bekijken
Oud 7 maart 2010, 01:00   #14 (permalink)
Psygho (Emil)
Moderatorteam

Psygho (Emil)'s schermafbeelding

Leeftijd: 34
Standaard

Ik bewerk heel vaak topic tittels, als daar msn taal achtige praktijken instaan, te veel uitroeptekes en of hoofdletters.

Ik maak hier geen melding van, ik hoop dat de TS dit ziet en denk bij zichzelf:
Hee er stond net wat anders?????, en dan nadenkt waarom het nu anders , meestal zie je dat als je dit een 4 tot 5 keer doet, ze wel "bijdraaien" en die praktijken achterwege laten.

Bij heel erge gevallen wil ik er nog wel eens een pb aan wagen, maar meestal weet men wel dat het toch net even anders kon,en hoor je er niets van.

Edit, de Ban actie, was naar een hele duidelijke waarschuwing, welke volgde naar een 2e! veegactie, om dezelfde reden als de eerste. Dus men had hier genoeg redenen om niet aan mijn belofte te twijfelen.... Kom op zeg, na 2x een mod tag gebruikt te hebebn ,na de veeg actie, er iets neergezet in de trand van, wie nog nog offtopic post over prijs, en of anderzijds de boel loopt te verstieren, mag ene week op de bank! Tja, toch altijd een paar die denken beter te weten...
Helaas voor hen...
Baal der wel van , al die jaren heb ik het nooit nodig gehad, andere mods gingen mij al voor, maar heb altijd gehoopt dat IK het nooit hoefde te gebruiken....

Tis toch een beetje de laatste strohalm die je hebt om te "dreigen".... en ja als je iets beloofd, staat je credietwaardigheid op het spel als je het niet waarmaakt.

Maar blijft jammer dat je het uiterste middel dient te gebruiken, voor iets "simpels"... Schiet me net te binnen, iets wat ik wel eerder heb getyped, een forum is daadwerkelijk een afspeigeling van de werkelijkheid... HELAAS!

Gebrek aan een stukje respect, opvoedkunde, doorzettingsvermogen,snalatige scholng, en het vermogen om een correcte ouder te zijn. Daadkrachtig handelen, en aan de bel trekken voordat het te laat is...

Nu weet ik weer precies waarom IK me heb laten stereliseren! Je wil toch geen kind groot brengen in deze "zooi"...
Nee kan je beter al bestaande kinderen, wiens leven al een grote dikke zooi is, proberen te begeleiden,en hopen dat ze als "waardig" mee kunnen draaien in deze maatschapij, nou ja maatschap ??? Pfffrt laat me niet lachen...

Nee dan nog liever een kind adopteren, en de bestaande problemen oplossen, ipv het creeren van nieuwe!

En nee ik en niet overspannen, of heb een dip. Dit is gewoon mijn (eigenwijze) visie van het leven, welke ik ,anderen zie lei(ij)den...

Eingelijk snap ik ook niet waarom ik nog op het forum als mod rond hang. Alles wat ik belangrijk vind in contact, gedachtenwisseling, en communicatie,en respect staat haaks op wat ik hier aantref,aan de ander kant ben ik wel weer zo gek dat ik ook nog daadwerkelijk denk hier een verschil te kunnen uitmaken, tssk hoe naief!

Tegenwoordig kan respect ook niet los van goedkeuring op de een of andere manier.. Ook zo vreemd, ik vraag repsect, geen goedkeuring. Maar nee hoor,,,, Als men respect vor mij heeft, is het bij de meesten, meteen zo dat ze het met me eens zijn. Der is niets mis mee, om te zeggen, IK had het anders gedaan, maar ik respecter je keuse, omdat je deze, zover je dat kon, weloverwogens hebt gemaakt. Zie hier het verschil in prioriteit.

Je ziet gauw genoeg of iemand er wel of geen moeite voor heeft gedaan... Als de wil, er wel is, enkel de uitvoering is een grandiose catastrofe, kan degene toch zeker wel op mijn respect rekenen. Bij vorbaat zeggen, kan niet, lukt niet, is te moeilijk, tja dan ben je bij mij aan het verkeerde adres!

En nu is de vraag waarom mijn nick Psygho is wel weer verklaard denk ik. Uiteraard weet ik ook wel dat het met CH is, maa rk ben zo gek, ik doe het met GH !

Benieuwd naar de regels op ons mooie forum? Modelbouwforum.nl - >> Regels & voorwaarden <<

Laatst gewijzigd door Psygho (Emil); 7 maart 2010 om 01:30
Psygho (Emil) is offline  

Statistieken
Leden: 22.184
Discussies: 101.582
We verwelkomen onze meest recente forumlid, Carp
Recente Topics
Ga naar eerst nieuwe bericht nieuw
20 januari 2012 15:43
door katske10
Ga naar eerst nieuwe bericht sagitta900 aerotronics...
8 oktober 2011 22:40
door serge pot
Ga naar eerst nieuwe bericht Beginnerstruggy? Protech...
23 januari 2012 20:26
Ga naar eerst nieuwe bericht Voerboot haalt vol...
10 februari 2012 00:40
door Carp
Ga naar eerst nieuwe bericht LiPo capaciteit 20C? ,...
9 februari 2012 20:50
door Azurro
Ga naar eerst nieuwe bericht scratch p-66 vultee...
2 februari 2012 19:30
door juweeltje
Ga naar eerst nieuwe bericht ASW 27B van Multiplex
14 oktober 2011 11:55
door SRS
Ga naar eerst nieuwe bericht Binnenvaartschip: Spits,...
14 oktober 2010 18:44
Ga naar eerst nieuwe bericht Wie kan mij helpen aan...
10 januari 2012 12:41
door hvonk
Ga naar eerst nieuwe bericht lipo accu
9 februari 2012 20:31
door katske10
Showcases in database
Total ShowCases: 871